J300 2020

Dane Techniczne

  • Silnik
    Parametr Wartość
    Silnik 72.7 x 72 mm
    Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
    Pojemność skokowa 299 cm³
    Stopień sprężania 10.8:1
    Układ zaworów 4 zawory SOHC
    Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 34 mm x 1
    Układ rozruchowy Elektryczny
    Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
    Zapłon Kontrola ECU (tranzystorowy)
  • Hamulce & Zawieszenie
    Parametr Wartość
    Hamulce, przednie Pojedyncza tarcza 260 mm, o obrysie falistym. Zacisk: dwutłoczkowy
    Zawieszenie, przednie Widelec teleskopowy 37 mm
    Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 240 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
    Zawieszenie, tylne Podwójny amortyzator z 5-stopniową regulacją napięcia wstępnego
  • Osiągi & Przeniesienie Napędu
    Parametr Wartość
    Moc maksymalna 20.3 kW {28 KM} / 8,000 obr./min
    Maksymalny moment obrotowy 28.4 N•m {2.9 kgf•m} / 6,500 obr./min
    Przełożenie CVT ze sprzęgłem odśrodkowym
    Przeniesienie napędu Pas
    Przełożenie podstawowe 2.220 ~ 0.790
    Przełożenie całkowite 7.222
  • Rama & Wymiary
    Parametr Wartość
    Typ ramy Rurowa typu diamond, stal
    Ślad 113 mm
    Skok zawieszenia, przednie 110 mm
    Skok zawieszenia, tylne 100 mm
    Opona, przednia 120/80-14 M/C 58S
    Opona, tylna 150/70-13 M/C 64S
    Kąt skrętu L/P 40° / 40°
    Dł x Szer x Wys 2,235 x 775 x 1,260 mm
    Rozstaw osi 1,555 mm
    Prześwit pod pojazdem 145 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 13 litrów
    Wysokość siedzenia 775 mm
    Masa pojazdu gotowego do użytku 191 kg

Pierwszy w historii miejski skuter Kawasaki na rynek europejski. J300 łączy w sobie komfort i wygodę podróżowania oraz charakterystyczny design Kawasaki. Jego sportowe zacięcie dostarczy Ci odrobiny szaleństwa i wiele zabawy podczas jazdy.

Miejski świat bez korków...

Pierwszy w historii miejski skuter Kawasaki na rynek europejski. J300 łączy w sobie komfort i wygodę podróżowania oraz charakterystyczny design Kawasaki. Jego sportowe zacięcie dostarczy Ci odrobiny szaleństwa i wiele zabawy podczas jazdy.

jazda testowa
J300 2020