KX450 2019

Dane Techniczne

  • Silnik
    Parametr Wartość
    Silnik Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
    Pojemność skokowa 449 cm³
    Średnica x skok 96 x 62.1 mm
    Stopień sprężania 12.5:1
    Układ zaworów 4 zawory DOHC
    Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 44 mm x 1
    Układ rozruchowy Elektryczny
    Smarowanie Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
    Zapłon Digital DC-CDI
  • Hamulce & Zawieszenie
    Parametr Wartość
    Hamulce, przednie Tarcza pół-pływająca, 270 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójne tłoczki
    Zawieszenie, przednie Widelec odwrócony teleskopowy, ø49 mm, z tłumieniem dobicia i odbicia.
    Hamulce, tylne Nowy Uni-Trak. Tłumienie dobicia: 19-stopniowe (z niską prędkością). Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
    Zawieszenie, tylne Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
  • Osiągi & Przeniesienie Napędu
    Parametr Wartość
    Przełożenie 5-biegowa
    Przeniesienie napędu Łańcuch
    Sprzęgło Mokre wielotarczowe, manualne
    Przełożenie podstawowe 2.727 (60/22)
    Przełożenie biegu 1 1.750 (28/16)
    Przełożenie biegu 2 1.412 (24/17)
    Przełożenie biegu 3 1.188 (19/16)
    Przełożenie biegu 4 1.000 (19/19)
    Przełożenie biegu 5 0.875 (21/24)
    Przełożenie całkowite 3.846 (50/13)
  • Rama & Wymiary
    Parametr Wartość
    Typ ramy Obwód, aluminium
    Ślad 122 mm
    Skok zawieszenia, przednie 305 mm
    Skok zawieszenia, tylne 307 mm
    Opona, przednia 80/100-21 51M
    Opona, tylna 120/80-19 63M
    Kąt skrętu L/P 42° / 42°
    Dł x Szer x Wys 2,185 x 830 x 1,275 mm
    Rozstaw osi 1,485 mm
    Prześwit pod pojazdem 340 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 6.2 litrów
    Wysokość siedzenia 955 mm
    Masa pojazdu gotowego do użytku 110.0 kg

Cena: od 40 450 PLN

  • Lime Green

Dostępne kolory:

LIDER W SWOJEJ KLASIE

KX450 zawsze był budowany z jednym głównym założeniem inżynierów Kawasaki: aby zawodnicy jeżdżący na Kawasaki zawsze stawali na najwyższym stopniu podium i wygrywali wyścigi. Dziedzictwo crossowych modeli KX sięga prawie 40 lat. Teraz, producent z Akashi przedstawia bezkonkurencyjny motocykl klasy MX1 z jeszcze mocniejszym silnikiem zamontowanym w lżejszej ramie.

jazda testowa
KX450 2019