Z900 2019

Dane Techniczne

  • Silnik
    Parametr Wartość
    Silnik Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy Pojemność skokowa silnika
    Pojemność skokowa 948 cm³
    Średnica x skok 73.4 x 56 mm
    Stopień sprężania 11.8:1
    Układ zaworów 16 zaworów DOHC
    Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 4 z podprzepustnicami,
    Układ rozruchowy Elektryczny
    Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
  • Hamulce & Zawieszenie
    Parametr Wartość
    Hamulce, przednie Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
    Zawieszenie, przednie Widelec odwrócony, 41 mm, z tłumieniem odbicia i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
    Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
    Zawieszenie, tylne Poziome Back-link. Tłumienie odbicia i regulacja napięcia wstępnego sprężyny
  • Osiągi & Przeniesienie Napędu
    Parametr Wartość
    Moc maksymalna 92.2 kW {125 KM} / 9,500 obr./min
    Maksymalny moment obrotowy 98.6 N•m {10.1 kgf•m} / 7,700 obr./min
    Przełożenie 6-biegowa
    Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
    Sprzęgło Mokre wielotarczowe, manualne
    Przełożenie podstawowe 1.627 (83/51)
    Przełożenie biegu 1 2.692 (35/13)
    Przełożenie biegu 2 2.059 (35/17)
    Przełożenie biegu 3 1.650 (33/20)
    Przełożenie biegu 4 1.409 (31/22)
    Przełożenie biegu 5 1.222 (33/27)
    Przełożenie biegu 6 1.034 (30/29)
    Zużycie paliwa 5.5 l/100 km
  • Rama & Wymiary
    Parametr Wartość
    Typ ramy Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
    Ślad 103 mm
    Skok zawieszenia, przednie 120 mm
    Skok zawieszenia, tylne 140 mm
    Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
    Opona, tylna 180/55ZR17M/C (73W)
    Dł x Szer x Wys 2,065 x 825 x 1,065 mm
    Rozstaw osi 1,450 mm
    Prześwit pod pojazdem 130 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
    Wysokość siedzenia 795 mm
    Masa pojazdu gotowego do użytku 210 kg

DZIKOŚĆ WZYWA...

Z900 to ikona motocykli typu Supernaked, który oferuję odpowiednią równowagę pomiędzy mocą a przyczepnością i radością jazdy. W centralnie rurowej ramie znajduje się czterocylindrowy silnik. Gwarantuje niezapomniane wrażenia z jazdy zarezerwowane dla prawdziwych fanów adrenaliny. Kawasaki Z900. Dzikość wzywa…

jazda testowa
Z900 2019